Chia puding z borovnicami.

Chia Puding 1

Kdo bi vedel, da so zdrave sladice tako okusne? Skoraj se počutim krivo, ko jih bašem v svoja usteca z največjo žlico, kar jih premore moja kuhinja. Saj boste kmalu razumeli zakaj. Kar privoščite si, jaz vem kako je to. Razlog zakaj naravnost obožujem chia puding tiči v tem, da ga je čez noč potrebno pustiti v hladilniku. Cenim jutra, ko mi ni treba prižgati možganov preden popijem veliko skodelico kave. Chia puding me tako vedno pripravljen čaka z odprtimi rokami. Le potresti ga je treba s pestjo svežih borovnic in granole, nato pa z lahkoto pometem z napornim dnem pred sabo.

P.S. Če chia puding zjutraj zgleda tekoč, dodajte še dve žlici grškega jogurta da se tekstura zgosti.

 

(ZA 2 OSEBI)

SESTAVINE:

 

240 ml mandljevega mleka
280 g grškega jogurta 0%
1/4 kavne skodelice chia semen
1 jedilna žlica agavinega sirupa
1 čajna žlička vanilijevega ekstrakta
Sveže borovnice
Granola ali Müesli

 

NAVODILA:

 

Zmešajte skupaj mleko, grški jogurt, chia semena, agavin sirup in vaniljo. Postavite v hladilnik čez noč. Zjutraj mešanico premestite v 2 skodelici ter potresite z granolo in svežimi borovnicami.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.