Quinoa z mandljevim mlekom in cimetom

F_Zajtrk_Quinoa_1

Šele zdaj ko vsak dan preživljam v pisarni, zares vidim, kako pomembni so zdravi zajtrki, ki te nasitijo in napolnijo z energijo preden odideš v službo. Čeprav še nisem čisto pogruntala kako naj si pripravljam zdrava kosila “za sabo”,  imam zajtrke in malice že v malem prstu.  Za dober začetek jutra imam najraje veliko skodelico ovsenih kosmičev, grškega jogurta ali  kvinoje, skupaj z svežim sadjem in super živili. Zagotovo si že slišala za grški jogurt in ovsene kosmiče, nisem pa čisto prepričana, da si si kdaj že pripravila kvinojo z mlekom za zajtrk. Nisi?  Vrjemi mi, je super enostavno in preprosto “delišes”.
 

(ZA DVE OSEBI; 515 KALORIJ NA PORCIJO)

SESTAVINE:

2 kavni skodelici nesladkanega mandljevega mleka

1 kavna skodelica kvinoje

1 jedilna žlica agavinega sirupa

1 čajna žlička cimeta

pest borovnic

1 srednje velika banana

koščki temne čokolade

NAVODILA:

1.)  V manjši posodi zavri mleko in dodaj kvinojo. Sproti mešaj in počakaj da zavre, nato ogenj zmanjšaj in pusti, da kvinoja vpije tekočino. Ponavadi to traja 15 – 20 minut, vendar vseeno preveri kaj piše na zadnjem delu embalaže.

2.) Vmešaj cimet in agavin sirup ter premesti v skodelice. Potresi z narezano banano , borovnicami in koščki temne čokolade.
 

Leave a Reply

Your email address will not be published.