Zavzemi vsak dan v 12ih korakih!

F_Desktop_1

(Če si za zajtrk zaželiš kremaste ovsene kosmiče, ki jih vidiš na levi strani slike, za recept klikni tukaj)

Pa se zopet nevarno bliža ta hudičev ponedeljek! Čeprav bi ubijala za dodaten dan lenarjenja, vikend še vedno ostaja dolg dva dni. Slab spanec, tečna budilka, gužva na cesti, vse to ti lahko pokvari dan še preden prilezeš do delovnega mesta. Čeprav se v takih primerih malce lenarjenja in pritoževanja zdi kot dobra ideja, se potrudi, da se temu izogneš v velikem krogu. Oboje namreč slabo vpliva na tvojo zbranost, produktivnost in motivacijo. Sama vedno obžalujem če stvari ne naredim sproti, saj jih nato prenesem na naslednji dan in si naložim še več dela.

Namesto da se cel dan čohaš po “guzici” in si privoščiš malo daljše pavze kot sicer, raje stisni zobe in čimprej opravi svoje zadolžitve. Tokrat sem vam pripravila 12 korakov, ki  meni osebno  izredno pomagajo pri temu, da vsak dan izkoristim in hkrati naredim tudi nekaj dobrega zase. Dan začnem s polno energije, dobre volje in motivacije, v moji glavi pa ni prostora za negativne misli. Verjemi, splača se! Nič ni boljšega od občutka, kot to da si v dnevu nekaj  naredila.

1. POTRUDI SE ZBUDITI VSAJ ENO URO PREJ KOT OBIČAJNO

Uspešni ljudje se z razlogom zbujajo zgodaj zjutraj. Tišino in mir izkoristijo za jutranje rituale in delovni dan začnejo z polno energije in motivacije. Ker nam skozi dan velikokrat zmanjka časa za določene stvari, v posteljo odhajamo kasneje, namesto da vstanemo prej, v miru popijemo vroč čaj,  potelovadimo in se pripravimo na nov dan. Strokovnjaki prisegajo, da so naši spalni cikli kvalitetnejši, če zatisnemo oči pred deseto uro zvečer, posledično pa v nov dan odkorakamo optimistično in kreativno.

giphy

2. VSAK DAN IMA 1.440 MINUT ZA VSE LJUDI NA SVETU

Kraljica Elizabeta. Beyonce. J.K.Rowling. Vse imajo na razpolago enako število minut na dan kot ti. Vsakič, ko si polna izgovorov, se spomni na to dejstvo in se potrudi do konca.

tumblr_n4bld3wrAw1tymyz0o1_500

3. NAREDI KRATEK JUTRANJI 7 MINUTNI TRENING

Pomembno je, da ga narediš takoj ko se zbudiš, da pospešiš svoj metabolizem in dvigneš nivo energije. Razumeti moraš, da ni povezan z izgubo teže, ampak s spravljanjem tvojega telesa v polni zagon. Sama imam najraje mešanico vaj za moč in joge,  ki vsebuje vsaj eno eksplozivno vajo (počep s poskokom, izpadni koraki z rotacijo…) in statično raztezanje ( dotik prstov,  poza kobre…).

Prilagam še povezavo do 7-minutnega treninga, ki mi je trenutno eden izmed najljubših: klikni tukaj.

tumblr_n7axepaKRv1sgrpzfo1_500

4. PREBERI NEKAJ POZITIVNEGA VSAKO JUTRO

Sama sem razvila navado, da si v zvezek vsak dan napišem spodbudno misel in preberem kakšen pozitivno naravnan članek. Nikar ne odpri Facebooka, takoj ko je to mogoče, saj dokazano slabo vpliva na tvoje počutje skozi dan. Ljudje smo postali obsedeni s svojimi pametnimi telefoni in kar 79% ljudi seže po njemu v prvih 15 minutah po temu ko se zbudijo. Raje preusmeri čas v nekaj, kar je te bo motiviralo za preostanek dneva. Sama predlagam, da sem in tja prebereš kakšen prispevek iz strani Tiny Buddha  in Mind Body Green.

tumblr_ml2ct2WNtD1qim3mso1_500

5. NEPRIJETNE NALOGE OPRAVI TAKOJ KO TI PRIDEJO NA POT

Ljudje radi odlašamo stvari, ki jih najraje sploh nebi počeli. Opravljanje neprijetnih opravil tako ostaja eden izmed večjih izzivov, s katerimi se soočamo čez dan. Raje se jih odkrižaj takoj,  namesto da zapravljaš svoj  dragoceni čas  s tem, da le razmišljaš o njih. Dalj časa kot čakaš, težje ti bo. Če je naloga res zahtevna, se po vrsti loti določenih segmentov, namesto da se na vse pretege izogibaš celotni stvari.

tumblr_inline_nukej81jsv1sax698_500

6. BODI PRIJAZNA DO VSEH, TUDI ČE SI VSTALA Z LEVO NOGO

Ne moraš vplivati na to kaj se ti v dnevu zgodi, lahko pa vplivaš na to, kako dogodke sprejmeš. Pozitivna energija premika gore, zato se ne smili sama sebi in ne nergaj vsakemu, ki te želi poslušati. Če kot črna luknja vase vsrkaš ves negativizem v okolici, se bo slaba volja v tebi širila hitreje kot kakšna prenosljiva bolezen. Čeprav čustva v tebi kdaj nevarno tiktakajo, ti to ne daje pravice, da eksplodiraš kot atomska bomba in streseš jezo na prvega, ki ti prekriža pot. Ko ti nekdo stopi na  žulj, se samo lepo nasmehni, pa čeprav bi ga najraje kar »na gobec«. Ko na stvari od reagiraš povsem mirno in nasmejano, ti nič ne more priti do živega.

Disney GIF

7. NAREDI TREBUŠNJAK ZA VSAKO NEGATIVNO STVAR, KI TI PREKRIŽA MISLI.

Ko si rečeš da si debela. Trebušnjak. Ko na skrivaj “hejtaš” svojega bivšega. Trebušnjak. Ko se ti ne da sedeti v službi. Trebušnjak…Trebušnjak. Trebušnjak. Trebušnjak. Negativne misli moraš čimprej izseliti iz svoje glave, to pa lahko narediš le tako, da se stalno opominjaš, da nimajo tam nič početi. Včasih lahko ta proces malce traja, saj so tako udomačene v tvoji glavi, da je potrebno z njimi ven vreči še njihovo sedežno garnituro, mini hladilnik in televizijo. Kot zapornik na steno si tako v zvezek piši črtice, ko se zalotiš, da ti misli tavajo po temnih kotičkih. Trebušnjake na koncu dneva tudi naredi. Kazen je kazen z razlogom.

tumblr_nmiy2wMuVg1t358leo1_500

8. IZPILI ZNANJE O PODROČJU, S KATERIM SE UKVARJAŠ

Znanje je zlato, ki ti ga nihče ne more ukrasti. Zato delaj na sebi in se stalno trudi da boš na svojem področju najboljša. Konkurence nikoli ne manjka, zato se vedno lahko v tvoj udobni pisarniški stol ugnezdi druga “huda rit”. Namesto da ljubosumno gledaš sodelavko, ki uspešno speljala velik projekt, svojo energijo usmeri v to, da se dobrih prijemov naučiš tudi sama.  Prebiraj dobra gradiva, v delo vloži več časa in delček sebe, tu in tam pa vprašaj za kakšen dober nasvet. “Sharing is caring” pravijo

tumblr_inline_np2ux87aD91t3zj8a_500

9.  VZAMI SI VSAJ ENO URO ČASA ZASE ALI SVOJ HOBI

Po napornem delavniku, velikokrat občutimo dobro mero stresa in napetosti , zato vsak potrebuje neko dejavnost za sprostitev. Kuhanje. Športanje. Ustvarjanje. Branje knjig. Ni važno kaj. Le da misli odpotujejo stran od ostalih obveznosti. V današnjih časih ljudje težko ločijo svoje delo od osebnega življenja, zato se je potrebno zavestno in včasih celo na silo oddaljiti od službenih e-mailov, oddajnih rokov in projektov.

tumblr_n6adaoOVyD1tamedoo1_500

10. DOLOČI SI URO KO GRE TVOJ TELEFON NA “OFF.

Moj telefon gre na “airplane mode” ob 10h zvečer. Pika. Amen. Modra svetloba, ki jo oddajajo zasloni, namreč zvito ukani tvoje telo. Možganom sporoča, da je zunaj še vedno dan, ti pa iz okolice ne prejmeš signalov, ki ti namigujejo  da je čas za spanje. Če te muči nespečnost, lahko razlog tiči prav v tem. Vse elektronske naprave zato izključi čimprej, ter namesto močnih luči, na svojih policah prižgi svečke.

tumblr_nfhq7fvlEw1s4u464o1_500

11. OBVEZNO SE PRIPRAVI NA NOV DAN

Da se izogneš jutranji naglici, uredi vse stvari preden zaključiš s službo ali se odpraviš spat. Pred zaključkom dela, v pisarni pospravi svojo mizo, odpiši vse e-maile ter si pripravi kratek seznam nalog za naslednji delovnik. Doma pa pred spanjem sestavi svoj outfit, pripravi torbico in že vnaprej razmisli kaj boš jedla za zajtrk.

large (1)

12. PRED SPANJEM IZPRAZNI SVOJO GLAVO

Ko se odpravimo spat, lahko naše misli še vedno veselo skačejo iz ene stvari na drugo. Če jih ne znaš umiriti si pomagaj z meditacijo ali poslušanjem umirjene glasbe. Skoncentriraj se le na eno stvar (npr. vdih & izdih) ter ne pusti ostalim motečim dejavnikom, da preskočijo ograjo. V nasprotnem primeru sama sebi krajšaš kvaliteten spanec in posledično zjutraj vstaneš še bolj utrujena.

Disney GIF

(vir vseh slik: Tumblr)

Leave a Reply

Your email address will not be published.