Pred začetkom treniranja si jasno postavi cilje!

Fitness Wishlist

Ko se v življenju pripravljaš na večjo spremembo, je stvari lažje pretehtati, ko so napisane v črno belem. Zdi se mi izjemno pomembno, da se tudi pred začetkom treniranja usedeš za mizo in temeljito premisliš, kaj bi rada dosegla. Sama se vedno omejim na manjše število ciljev, saj drugače izgleda kot da seznamu ni konca in kraja. Izzivi tako v naši podzavesti delujejo čisto neosvojljivi. Le ti, niso nujno povezani z izgledom telesa, saj je počutje zame večjega pomena. Tokrat sem jih izpisala 5.
 

#1 NE OPUSTI REDNEGA TRENINGA

Imam kar nekaj težav z vzdrževanjem motivacije, a prav zato je tukaj moj novi blogec.

#2 POSTANI MOČNEJŠA IN BOLJ VZDRŽLJIVA

Čeprav imam vitko postavo, moje mišice niso čvrste in za intenzivni trening nimam dovolj kondicije.

#3 DELAJ VAJE ZA ČVRSTO RITKO

Ker je moja majhna, potrebuje več pozornosti. In počepov. Jaz pa sovraim počepe.

#4 RAZVIJ ZDRAVO IN URAVNOVEŠENO DIETO

Nasvidenje pizza. Nasvidenje vroč mozzarelin zavitek. Nasvidenje življenje!

#5 NAUČI SE VSTAJATI ZGODAJ ZJUTRAJ IN TAKRAT TUDI TRENIRATI

Sem tak tip človeka, ki rad bedi dolgo v noč in potem spi skozi najlepši del dneva. Groza!
 

Rada bi namenila tudi besedo ali dve temu, da je pri grajenju zdravega življenskega sloga najbolj pomemben dejavnik to, da se počutiš dobro v svoji koži. Poleg izoblikovanega telesa h temu pripomore predvsem tvoja miselnost. Nekatere raje tečete kot dvigujete uteži, nekaterim paše aerobika in nekaterim zumba. Kakorkoli, važno je, da telovadite zaradi pravega razloga – zaradi sebe! Na to vas opozarjam prav zaradi osebnih izkušenj, saj sem bila v maldosti ena izmed tistih deklet, ki je začela zavračati obroke. Zakaj? Zaradi zmerjanja in ustrahovanja deklet v osnovi šoli. Stvar se je razvila do te mere, da sem se dve leti borila z anoreksijo. Te stvari se začnejo in končajo v glavi, tako da sem stvar prebrodila z iskanjem sprememb. Tako sem kmalu začela aktivno športati, a se naplesnih treningih izmučila do te mere, da se mi je pred očmi meglilo, kolena pa klecala od napora. Tako sem se zaradi napačnih motivov porinila v dva ekstrema…seveda ne zaradi sebe, ampak zaradi dokazovanja drugim ljudem. Šele kasneje sem ugotovila, kako zgrešen je ta pristop.

Z leti sem spoznala velik punco, ki so kaznovale bivše fante s tem, da so v fitnesu prekomerno garale za popolno postavo. Trenirala sem tudi z dekleti, ki so jih iz nastopov črtali zaradi telesne teže in so nato v solzah, a zagnano zavračale obroke. Velikokrat mi rečejo, da je vsaka motivacija dobra, a se s tem žal ne strinjam. Če v avto zliješ napačno gorivo, te ne bo nikoli pripeljal do cilja. Res je, da začetno zagnanost velikokrat hrani negativna izkušnja, a te počasni val pozitivne motivacije popelje mnogo dlje. Rada bi poudarila, da ima vsak človek svoj ritem ter želje, ki jih nikakor ne sme zanemariti. Na vrh gore pelje veliko različnih poti, stezic in vijugastih ovinkov. Zakaj bi morali vsi stopati po ravno začrtani liniji? 
 

Leave a Reply

Your email address will not be published.